niedziela, 4 sierpnia 2013

Bujaczek Babybjorn dla Knefla Knefliksona

Knefel Kneflikson szczęśliwie wszedł w posiadanie bujaczka z drugiej ręki. Bujaczek nosił tak zwane  "normalne ślady użytkowania". Ponadto bujaczek był granatowy. Zanim wybrzmiała zgłoska -owy, siedziałam już przy maszynie. Potrzeba nowego pokrycia była kategoryczna i paląca.

Uszczęśliwiony Kneflik niezbyt chętnie okupuje bujaczek, ale z upodobaniem mu się przygląda. Zawszeć to jakaś korzyść.

Produkcja zakończyła się niemiłym epizodem. Ostatnią dziurkę na guzik moja maszyna (Janome 525s) obszywała wedle swego własnego widzimisię, które niestety nie pokrywało się z moim zamysłem. Zawraca uparcie wcześniej, niż tego wymaga rozmiar guzika, zarówno w trybie automatycznym jak i ręcznym. Czy może dotknęło kogoś z Was podobnie nieszczęście?

Oczywista, CBDU, gwarancja skończyła mi się miesiąc temu LOL ROTLF etc.



Materiały zakupione w Ikea.

17 komentarzy:

  1. Mam ten materiał w kropki jest świetny, nowy pokrowiec rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pokrowiec bomba, co do maszyny ojć :( ale urwis z niej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Delikatnie mówiąc...;)

      Usuń
  3. rewelacyjnie wyszło!! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja cię! i matko! ale czaderski! nic dziwnego ze Kneflik w hipnozie bom ja jako dorosła także i dot ego dwuwariantowy! jestes niezwykla ciocią!
    p.s. swietny tytul posta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda wspaniale:) podobają mi się te materiały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dobrałaś materiały. Wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie szyję, nie potrafię, nawet się nie garnę...ale bardzo lubię to miejsce. Gratuluję bloga, umiejętności, inwencji i kreatywności. Pozdrawiam.

    E.T.C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komentarz! Aż chce się szyć i nie chce zawieszać bloga (trochę ostatnio zapuszczony;)) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Mam ten sam model maszyny i unikam jak mogę obszywania dziurek, bo ona faktycznie lubi płatać figle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory byłam zadowolona, nie miałam żadnych problemów. Mam nadzieję, że uda się to naprawić:(

      Usuń
  9. A może chcesz sprzedać bujaczek:)?

    OdpowiedzUsuń