wtorek, 6 września 2011

Elfia spódnica - Granda szyje

Spódnicę uszyłam sobie na wiosnę, charakter ma niezaprzeczalnie wiosenny. Czemuż, ach czemuż pokazuję ją w przededniu jesieni - odpowiedź na to pytanie skrywa mrok czarny a gęsty, a odpowiedź nigdy nie padnie. Możliwe, że pojawią się pewne pogłoski o lenistwie autorki, ale polecam nie zwracać na nie uwagi. Ja w każdym bądź razie zamierzam spuścić na nie łaskawą zasłonę milczenia.


Kiełkowała mi na onczas myśl o wykreśleniu własnego szablonu, jednakoż pośpiech i chęć posiadania sprawił, że posłużyłam się gotowym wykrojem. Numeru Burdy nie pomnę, wszelako jest to prosty krój, znajduje się w co drugim numerze.


Płatki przy pasku to wariacja własna.


Z wyborem zdjęcia był pewien problem, gdyż najbardziej podobało mi się to, na którym jestem bez twarzy. No ale cóż, ponoć ważny jest kontakt wzrokowy...






Siedzący tryb życia odcisnął na niej swe piętno:)


Ogólne zabieganie i kondensacja trosk nie sprzyjają regularnemu blogowaniu. Po prawdzie, niczemu nie sprzyjają. Idzie też o to, że przedłużający się stan mieszkalnego chaosu wybitnie utrudnia lub nawet całkowicie uniemożliwia szycie. Widzę jednako światło w tym długim i ciemnym tunelu, zapowiada się długo oczekiwana reaktywacja. Muszę również usunąć skutki komunikacyjnych niefartów, które mnie ostatnio trapią (plagami). Tak przy okazji, to czy wiedzieliście, że trójkąt ostrzegawczy wcale nie jest trójkątny:P? W moim przypadku trzeba dwóch policjantów, aby taki wydobyć z czeluści grandziego bagażnika i zainstalować poprawnie w stosownej odległości.


I na koniec, 10 pytań kosmetycznych, przesłanych przez Panią La Mome i Sigrun. Jestem bezwzględnym mordercą wszelkich łańcuszków, więc nikogo nie wyznaczam do kontynuacji.


1.Używasz kolorowych cieni do powiek, czy naturalnych? 
Nie używam cieni do powiek.2.Co wolisz bardziej: pomadkę, czy błyszczyk?
Nie znoszę błyszczyków. Mam jedną czerwoną pomadkę, używam niezmiernie rzadko.

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Uważam, że dobre produkty są przede wszystkim dobre, cena to cecha uboczna. 

4. Czy używasz róż do policzków i co sądzisz o tym kosmetyku?
Posiadam, używam okazjonalnie. Cóż można myśleć o różu, nie jest to jakieś frapujące zagadnienie;)...5. Jaki jeden produkt kosmetyczny zabrałabyś na bezludną wyspę?

Zabrałabym wszystkie, których używam. Czemu mam mieć tylko jeden? Na bezludnej wyspie nie ma ludzi, kosmetyki nie są zabronione;)6.Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Kiedyś nie miałam, był to okres udanego dzieciństwa.7. Używasz filtrów?
Jeśli pytanie odnosi się do kremów - tak.8. Na jaki produkt kosmetyczny, Twoim zdaniem, trzeba wydać najwięcej pieniędzy? 
Na ten najdroższy.

9. Co sądzisz o maseczkach do twarzy i czy ich używasz?
Nie używam, bardzo mi szkodzą.10. Makijaż której gwiazdy, podoba Ci się najbardziej?

Lauren Bacall

43 komentarze:

  1. pięknie zamordowałaś łańcuszek:) Elfia spódnica jest prześliczna. Granda z twarzą na zdjęciu - również.

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica CUDEŃKO! stęskniłam się za Tobą i postami Twymi!Czyżby dzień wolny? świetne podsumowanie zadanych pytań..pod wieloma się podpisuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezmiernie lubię czytać Twoje wpisy i zawsze z niecierpliwością czekam na następny :)
    Caro-line

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezmiernie lubię czytać Twoje wpisy i zawsze z niecierpliwością czekam na następny :)
    Caro-line

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te płatki. Chodzi mi ostatnio po głowie letnia (też sie spóźniłam:) makowa spódniczka. Tworzyłyby ją właśnie takie płatki-tylko dłuższe, z żorżety w kolorze maku;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najchętniej określiłabym spódnicę pewnym niecenzuralnym słowem, aby wyrazić mój zachwyt nad Twoją inwencją kwiatową. Łańcuszki też morduję wszystkie jak leci, ale... ja się nawet do tego publicznie nie przyznaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, płatki jak i kolor- mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na spódnice a kolor obłędny. Odpowiedzi do łańcuszka rozbawiały mnie prawie do łez - wstydziłabyś się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna ta kiecka i krój i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wreszcie Grandowy wpis! hip hip hurra - idę wywiesić flagę z okazji tego święta :-D
    Piękna Granda z twarzą:-) i spódnica też piękna.
    a mord na łańcuszku dokonany fachowo i po mistrzowsku!
    Gratuluję i pozdrawiam zza lasów i gór!

    OdpowiedzUsuń
  11. siedzący tryb życia :D:D:D:D ahahaha dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  12. no w koncu jakis post :) spodnica bardzo udana! "Siedzący tryb życia odcisnął na niej swe piętno" - dobre :).

    OdpowiedzUsuń
  13. spódnica jest naprawdę śliczna, urocza, och i ach

    OdpowiedzUsuń
  14. oh, zakochałam się w Twoim blogu (a znalazlam go niespodziewanie szukając baskinki na google grafika). masz fantastyczny styl pisania.
    spódnica jest obłędna. kolor, krój, wykonanie - po prostu mega.
    xx

    http://the-red-zebra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz, te listki można by ewentualnie podciągnąć pod wariację własną niezmiernie twórczą na temat baskinki, która właśnie tera: jesienią, będzie święcić triumfy. Podobno ;). Cudowne są Twoje odpowiedzi na pytania urodowe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te płatki to był bardzo dobry pomysł! Szkoda, że Cię ostatnio tak mało na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna.Najfajniejsze te kieszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ajjj Grandziu sam wdzięki i kobiecość! Pomysł z "płatkami" genialny!! Rewelacyjnie wygl ada ta spódniczka i jesteś jedną z nielicznych kobiet, które w tej długości spódnicy i w balerinach wyglądają tak dobrze :) Gratuluję Pani :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepiej wyjść jednak z twarzą - geniuszu spódnicowy:))

    OdpowiedzUsuń
  20. spódnica wyszła świetnie:) fajny kolorek:)
    podziwiam zdolności krawieckie:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  21. @ Zuza - dziękuję!
    @ Panna Marta - no cóż, co do twarzy mam inne odczucia:D
    @ Sigrun - coś się za bardzo ostatnio ociągam, przyznaję swoją winę. Tak, mam chwilę oddechu:) pozdrawiam serdecznie:)!
    @ Caro-line - bardzo dziękuję z te miłe słowa! Zawsze mnie to motywuje:) Pozdrawiam!
    @ cantara - świetny pomysł! koniecznie realizuj, będziesz mieć już gotową na następny sezon!
    @ sandrula - i prawdziwe;)
    @
    @ Marysia - dziękuję za uznanie;) no już nie podkreślajmy tej mej niechlubnej częstotliwości postowania:P Sciskam serdecznie!
    @
    @ Alcyna, Cuksowa - dziękuję:)
    @ Sistu - były szczere:) dziękuję za komlementy:)
    @ longredthread - liczę, że w końcu będę mogła coś uszyć i pokazać!
    @ Vintagebellamour, Anio, Kasia - dziękuję serdecznie!
    @ Zuzia - no proszę, google wypluwają moją baskinkę w wyszukiwarce, kto by pomyślał:) dzięki temu mam przemiłą Czytelniczkę:) Pozdrawiam serdecznie!
    @ Hazel - no proszę, a ja już cały sezon je święcę, na wyprzódki:D
    @ grumpygreenmonkey - dziękuję! mi też z tego powodu przykro, mam nadzieję, że wszystko pójdzie ku lepszemu...
    @ Sivka - o tak, kieszenie uwielbiam:)
    @ Susanna - wiem, że na obcasach byłoby lepiej, ale znowuż zafałszowanie rzeczywistości - ja na codzień biegam w baletkach, więc po co się oszukiwać:) Pozdrawiam!
    @ pani la mome - ja wciąż mam wątpliwości i omijam ją starannie wzrokiem:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Wariacja własna bardzo zacna. Łańcuszek rozbroił mnie zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne są te płatki! cała spódniczka jest rewelacyjna! masz talent! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczna spódnica! Pomysł ekstra na te płatki a koloru tkaniny ZAZDROSZCZĘ!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. no nie! co za przepiękna spódnica. genialny krój ...i w dodatku w miętusowym kolorze! cud-miód i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli zaczniesz sprzedawać gdzieś swoje cudeńka, to zostanę stałą klientką :D
    http://www.ruedechicblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna spódnica!
    Zapraszam do mnie, u mnie wzmianka o sklepie internetowym z biżuterią:)

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem zachwycona talentem autorki ! Spódnica jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog właśnie przejrzałam całość i oczywiście będę bacznie obserwować i często odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń

  30. @ wariatka i Klamoty, Pędraczek, - dziękuje i pozdrawiam serdecznie!
    @ laff i pracownia weekendowa - dziękuję Wam serdecznie za słowa uznania! Przyznam szczerze, że ten materiał kupiłam dla jego koloru - szukałam wszędzie, w koncu znalazłam resztkę przecenioną. Trochę się gniecie, ale się uparłam, że ma być miętowy błękit no i jest:)
    @ Ania - dziękuję!
    @ ELIKSSIR - dziękuję za miłe słowa! cieszę się z nowej Czytelniczki! Miło przeczytać takie słowa:D Pozdrawiam!

    @ Eve - dzięki i trzymam za słowo;)
    @

    OdpowiedzUsuń
  31. co za spódnica....
    jestem pod wrażeniem
    gosia
    http://gosinychciuchwkilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Spódnica jest boska. Nie zasnę przez nią i mimo choroby, pójdę sobie jutro coś kupić na pocieszenie. Zazdroszczę Ci jej bardzo bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna spódnica:D Genialny kolor:) Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna spódniczka !!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz! :)zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji:);*

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie płatki chodzą mi po głowie już od pewnego czasu...pomysł mam na płatkową sukienkę czasu nie mam :(
    Super Twoja spódnica i miło się czyta Twój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń