niedziela, 20 marca 2011

Jak w garncu

Marzec jako miesiąc "fusion" musi mieć swoje hybrydowe rękawiczki. Jako że w lutym nie uświadczysz w sklepie rękawiczek, szalików ni czapek, jeno zwiewne szatki w kwiatki, musiałam sobie radzić. Swoją drogą, mam wrażenie, że sklepowa podaż nie odpowiada potrzebom naszego klimatu. Aż łza mi się w oku kręciła, kiedy podczas piątkowej śnieżycy stałam w giga korku na autostradzie i wspominałam, jak cudownie się w grudniu wracało z pracy - dwie godzinki, na dwójce.
Wracając do tematu - poczułam potrzebę stworzenia czegoś na miarę marca. Obcięłam niewinnym rękawiczkom palce, wykończyłam jak umiałam i noszę dumnie. Pasują świetnie do moich jelly kaloszy. Które to z kolei odpowiadają na wyzwanie rzucone przez panią Zimę w wersji light. Taki dialog. Swoisty.




34 komentarze:

  1. te rękawiczki mniam !
    + zapraszam do mnie ! jeśli Ci się spodoba skomentuj i obserwuj ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny rękawiczkowy pomysł!!
    no i mój ulubiony odcień lakieru do paznokci:)
    P.S. a u mnie w słońcu dziś 20stopni..

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne paznokcie
    ZAPRASZAM DO MOJEGO KONKURSU, W KTORYM DO WYGRANIA SLICZNA TOREBKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze,ale pomysł,wprawiłaś mnie w osłupienie!
    pozytywne oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysl udany - a jak złapalaś oczka? Też myślę, żeby w jednym sweterku obciąc rekawy i je wykończyc materiałem, ale obawiam się, że się popruje....

    OdpowiedzUsuń
  6. super rękawiczki

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia humoro-poprawiające. Jestem po raz pierwszy. Wielki plus za szablon-uroczy,oryginalny,nie ostentacyjny,rozumiem,że również ,,hand'' made...A tak na marginesie,czytam obecnie to samo,co ty!
    Pozdrawiam i będę spoglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tam rękawiczki...paznokcie jakie perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Grrrrrandaa! jesteś wielka, wiesz? :)

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tymi rękawiczkami a ozdóbki I klasa! Prawdziwie fashion się zrobiło ;)
    A cóż to za lakier do paznokci w takim fantastycznym kolorze? Zdradzisz markę i numer?? Ładnie proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. rękawiczki z pierścionkami - cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to potrafisz rozbawić świat, świetna przeróbka, gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny manicure! niby taki niewinny róż a jednak:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cóż za pomysł! jesteś genalna!!! ozdoby wyglądaja jak pierścionki - pełen urok

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahaha:))) No, nic więcej nie powiem:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne biżu :)) i swietny kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł i śliczny lakier...

    OdpowiedzUsuń
  18. aBSOFU**LUTNIE!!!na mini fotce wygladalo jakbyś miala pierscionki nalozone na rekawiczki ale wtedy jak grube musialyby byc ich srednice! genialny pomysl! powinnas go koniecznie opatentowac! schodzilyby jak swieze buleczki! super kolor rekawiczek! a lakier?moge prosic o namiary?bo szukam obecnie fuksyjnego rozweselacza ale nie trafilam jeszcze z odcieniem! alez ta kawa z mlekiem pięknie się laczy z rozem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tymi rękawiczkami!

    btw. przyłączam się do pytania o lakier - jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie da się ukryć, że lakier baaardzo przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe:)
    uwielbiam różowe dodatki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pomysłowe te rękawiczki!! Idealne na tą porę roku;)!!

    OdpowiedzUsuń