poniedziałek, 21 marca 2011

dobry timing

Zaiste, mogę pochwalić się dobrym timingiem - udało mi się w zeszłym tygodniu uprzątnąć i schomikować "na zaś" naręcza ledowych gwiazdek, akcesoria zimowo-bożonarodzeniowe i naszą tegoroczną choinkę (gałąź jabłoni). Poczułam ukontentowanie i zew zmian. Niestetyż, ostatnio muszę liczyć siły (a co gorsza i czas) na zamiary.
Tym bardziej pęcznieję z dumy, iż pierwszego dnia wiosny idę z duchem czasu i szczycę się adekwatnym sezonowym artefaktem drzwiowym. Nie omieszkam zatem wcisnąć go do mego skromnego kącika DIY, gdyż jest on dziełem rąk moich (prócz ptoka - ptoka ściubił jakiś Chińczyk). Więc my z Chińczykiem, ramię w ramię, stworzyliśmy ten oto wieniec:




Śpieszę odpowiedzieć na pytanie zadawane z wielką częstotliwością w komentarzach do poprzedniego postu. Lakier w kolorze fuksji to Essence Multi Dimension; kolor - 57 Love Of Pink. Do nabycia w Douglasie lub Naturze za rozsądny piniądz. Jakość - zaskakująco dobra. Opakowanie - małe (nie wyschnie, nim się znudzi). Planuję zasadzić się na taki sam w kolorze kiwi:>

16 komentarzy:

  1. zainspirowałaś mnie tym cudeńkiem :))
    też chcę sobie zrobić coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  2. ...wiosna u Ciebie zagościła...

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy wiosenny wianuszek, jeśli wywiesisz go na zewnątrz, to kto wie może jakiś mały ptaszek nie chiński a polski uwije sobie gniazdko w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak Twoje pisanie na doskonały humor :D
    Wieniec baaaardzo mi się podoba. Kolory śliczne a i bez ptaka bym go przygarnęła :)))
    Dzięki za namiary na lakier ( osobiście też używam lakierów Essence i także sobie chwalę głównie za niską cenę i niedużą pojemność właśnie )
    Uff rozpisałam się... pozdrawiam wiosennie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sojusz polsko-chiński Niech Żyje:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba też chce taki wieniec ale jak wynaleźć takie patyki, żeby się w koło złożyły, mi na myśl przychodzi tylko winogron:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie :) Podoba mi się nowy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne! Mała rzecz, a tyle kolorów, szkoda, że ja nie mam takich gałązek, zaraz bym zmałpowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ładnie:) i jaka częstotliwość wpisów!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wieniec :) I nowy wiosenny obrazek na górze również zachwyca, mam tylko nadzieję, że to łyse drzewo zacznie się z czasem zielenić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. :) no proszę jak wiosennie! ciekawie tylko co na tą dekorację mąż? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też zainspirowałaś tą śliczną ozdóbką :) baaardzo mi się podoba :) Trzeba wybrać się na giełdę kwiatową :]

    OdpowiedzUsuń
  14. no świetnie się czyta ^^
    ja też wiosennie kombinuję ostatnio ze wszystkim. i żalę się...bo doba na wszystko taka krótka!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudo

    zapraszamy do polubienia nas na facebooku :)
    moda i uroda, konkursy, wszystko dla kobiet i cos dla Panow!
    niedlugo ruszamy pelna para :D

    http://www.facebook.com/BabskiLookBook

    www.babskie.tv

    OdpowiedzUsuń