niedziela, 9 stycznia 2011

Granda a jeleń

Nadszedł moment, którego wszyscy się obawialiśmy. Długotrwała szaro-burość otoczenia stępiła nieco me upodobanie i miłość do rzeczonych burych szarości. Wsadziłam głębiej łeb do szafy, pogrzebałam rzetelniej i wydobyłam zestaw ratunkowy.
Wzmożona potrzeba kolorów i łapczywe pożeranie słodyczy winny być subtelną aluzją dla zimy, że powinna powoli zwijać manatki. Albo dokonać jakiegoś liftingu wizerunku, bo deszczowa breja i marznąca mżawka psują jej PR. Jakaś mała, śnieżna zadymka i minus pięć dobrze by jej zrobiły. Będę czekać wiernie na zmianę warunków atmosferycznych i dzielnego pana kuriera, który to nie bacząc na gołoledź, przywiezie mi moje nowe, turkusowe narty. Przybiorę tedy czerep różowym kaskiem, zapomnę o braku kondycji i wyruszę na podbój stoku:>



Na ścianie zoom na wykonane przeze mnie kolczyki (decupage). Zdjęcie pierwsze -rewers, zdjęcie drugie - awers.

spódnica, dziergana narzutka SH
bluzka H&M
buty Emu
torebka Mizensa
rajtki Gatta 
kolczyki DIY Granda

44 komentarze:

  1. No tak... szaro buro i ponuro, ale Ty się nie dajesz i wyglądasz jak zawsze fajnie (bo blog śledzę od zarania dziejów). No i widzę, że torba źle się układa, gdy trzymana jest za rączkę. Mam ten sam model i tak samo za nic w świecie, nie chce się ładnie układać.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności,jak ja lubię takie ubieranie się !!
    kolorowo i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory o tej porze roku są jak najbardziej wskazane:) ja mam już dość ledwo zaczynającej się szarości za oknem chyba wolałam śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie poznałam Cię w tejnowej fryzurze:) ślicznie wyglądasz i masz świetną spódnice;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja torebka jest cudowna, w kolorze idelnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się kolory od spódnicy w górę:) zielona spódnica z czerwonymi paznokciami super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. kolczyki wyszly ci swietnie, szarosc dnia pieknie przelamaas kolorami, no i dalas wyrazny znak, ze polowania zaczac czas..... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co bardziej zachwalać: kolorystykę, kolczyki czy torbę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chcę takie EMU, idealna długość. A torebka wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach,cudnie:)Zielenie z turkusami sama praktykuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś prześliczna w trawiastościach i z jeleniami na uszach.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajne te kolczyki! zdolna istota z Ciebie Grando!!! kolory na ten czas to idealny sposób na przegonienie tego "czegoś" za oknem
    super torba, super narzutka, super Granda!!!
    gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne się zazieleniłaś!:D bardzo mi sie podoba kolorystyka:) wiosną zapachniało!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory - ślicznie wyglądasz w tym uczesaniu, czy mi się zdaje, czy Ci włos przyciemniał? :-)No i te kolczyki - wow! - mega super pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello! Trafiłam tu dziś po raz pierwszy z linka od Susanny i bardzo mi się podoba Twój blog! Ja też szyję zatem zapraszam do mnie http://longredthread.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny uśmiech, kolory, jelonek i koński zadek na jednym z kolczyków:) ale nade wszytko piękne włosy! - jestm ich wierną fanką:) czy zmieniłaś kolor?
    pomachy serdeczne zza Alp:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się:)torba jest cudna;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz fenomenalnie, każdy Twój zestaw jest taki inny i bardzo pozytywny. I podoba mi się , że nie podążasz ślepo za nowymi trendami, nie ubierasz się w podobne ciuchy jak 100 innych szafiarek. Wchodząc na Twojego bloga czuje się pozytywna energię, są kolory, ciekawe tkaniny, praca własna - to coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co mam napisać, mogę się do reszty dołączyć i powiedzieć że udało się tobie przegonić tą szarość pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kolory, śliczne kolczyki, wszystko pasuje do Ciebie i siebie na wzajem

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz pięknie, ale zmieniłabym buty!

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam tę Twoją spódnicę! za każdym razem kiedy ja widzę to mnie zazdrość zjada.
    i kolczyki przednie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te zielenie! A pomysł na kolczyki rewelacyjny! :) Aż się tak cieplej i wiosenniej poczułam!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapomniałam dopisać, że dziękuje za odpowiedź pod poprzednim postem dot. materiału spodni (czegoś poszukam po sklepach) :)

    P.S. "A." w poprzedniej "notce" to ja (myślałam, że blogger aktualizuje nazwy użytkowników po zmianie, ale widać nie)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna całość a torka super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniałe kolory!!! czysty zachwyt!!! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne kolory :) A spódnica jest po prostu boska :D

    OdpowiedzUsuń
  28. kolczyki bomba!a gdzie żeś waćpanna dorwałą takie wzory do decoupagu:)!piekne polaczenie karmelu i powiewu wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna ta zieleń na Tobie, a kolczyki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kolczyki przecudnej urody!=) decoupage, to chyba będzie mój cel po sesji. Jako że pierwszą zwieńczyłam szafiarskim blogiem, a drugą nauczeniem się filcowania, to i teraz trzeba jakiś cel sobie postawić!=)
    wyglądasz cud miód kolorowo! i torba genialna.

    OdpowiedzUsuń
  31. no wlasnie, też chcę sniegu!

    fajową masz torbę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hey I love your earrings ^^ very eyecatching, I love it! x~

    OdpowiedzUsuń
  33. zastanawia mnie jakaś zmiana w tobie :) hm.. ciekawe co to :)

    OdpowiedzUsuń
  34. i love the big bold earrings and cool sea-like color scheme with the unexpected pop of the golden mustard skirt! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. beautiful blog! and i love the bag in this post(: i just found your blog by accident and really glad i did(:

    -maebell(:

    www.maebellx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Really beautiful :)

    Kiss
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  37. @ venila kostis – cisną mi się na usta zgoła inne przymiotniki..:)
    @ Moments- już kiedyś wspominałam, że jest również niepraktyczna. Klapę trzeba zamykać za każdym razem na te idiotyczne paski, zajmuje to w cholerę czasu i tylko wtedy da się ją jako-tako taszczyć za rączkę.
    @ gosia – jak mi miło: )
    @ HAND MADE – oj tak. Biały puszek bardzo poprawiłby moją kondycję psycho-fizyczną: )
    @ wieszaki tinkerbelli – ha, to tak dla zmylenia Czytelnika;) dziękuję!
    @ Kejtt – kolor jest jej mocną stroną: )
    @ Eule-Lilaanaa – dziękuję!
    @ Kaffiarka – bardzo mi miło:)
    @ Pani La Mome – cóż za pochlebstwa:>
    @ Sanna's Land of Illusion – idealne na zerowe temperatury: )
    @ Sivka – słusznie, bo to wielkiej zacności połączenie: )
    @ panna marta. – kto by pomyślał, że z jeleniem na uchu będzie mi do twarzy?
    @ ThimbleLady – „supergranda” to jak tytuł komiksu:D
    @ sandrula – miało pachnieć jeno optymizmem, bo o wiośnie nie ma nawet co myśleć:)
    @ Betty B. – dziękuję! Włos mój bez zmian! Podejrzewam, że, jako iż całe lato zaczesywałam włosy do góry, to spłowiały tylko pod tym kątem. Z innej perspektywy są ciemniejsze.
    @ longredthread – witam nową Czytelniczke! Jest mi niezmiernie miło. Odwiedzę na pewno!
    @ Marysia Szmatula – dziękuję za miłe słowa! Należę do nielicznej (jak mniemam) grupy kobiet, które nie zmieniają koloru włosów:) Moje wyjaśnienie tego niepojętego zjawiska zawarłam już w odpowiedzi na komentarz Betty B. (powyżej): ) Pozdrawiam!
    @ Kajko – dziękuję: )
    @ Susanna – to, co napisałaś, bardzo mi pochlebia (nie kryję:D) jest mi niezmiernie miło! Ściskam serdecznie!
    @ LaLa – triumf Grandy nad szarością:D
    @ anio – : )
    @ La Rouille – dziękuję!
    @ laff – ja też:) Do dziś pamiętam, jak się ucieszyłam, kiedy ją wyszperałam:)
    @ ach ♥ - cieszę się, że mój skromny post tak pozytywnie na Ciebie wpłynął:) Radzę zdać się na kogoś, kto ma jakąś wiedzę w tej materii:)
    @ bastamb – bardzo dziękuję!
    @ Goha – dzięki!
    @ Anja – miło mi:)
    @ Sigrun – fajnie:) waćgranda nie posiada żadnych wzorów. To reprodukcje obrazów znalezione onegdaj w „Przekroju”, wszelako nazwiska artysty nie pomnę. Ale mogę postarać się namierzyć:)
    @ cuksowa – hm, co za przymiotnik:) nie pomyślałabym:)
    @ Natalka – dziękuję!
    @ ŻuŻu – masz fajny system motywowania:)
    @ 6roove – t super. Jak będzie nas więcej, to może spadnie;)
    @ Mei – thank you!
    @ mamalgosia – chytrość malująca się na obliczu..?:)
    @ Hope Adela – I love your description of my clothes:) Best!
    @ Maebell – I am glad, too. I’m pleased to welcome each new reader:)
    @ minnja – thnx a lot!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne kolczyki, bardzo podobają mi się robione z pomocą decoupage, choć zwykle nie noszę dużych:)Ale popatrzyć nigdy nie zaszkodzi :) Bardzo fajna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajnie wyglądasz włosy przyciemniłaś?

    OdpowiedzUsuń
  40. This is such a cute outfit! And i love your bag!<3

    ♥ kisses ♥

    http://thrilloftheheel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie piękne kolory! Spódnica jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń