niedziela, 5 września 2010

Dzień Postaci z Bajek

Historia ma rozdziera serca i wyciska łzy z oczu: porzucona na pastwę, bez fotografa, nie mogłam wziąć udziału w akcji. Leżałam sobie i cichutko kwiliłam w kącie, żaląc się na swój marny los, i wykwiliwszy swój limit narzekań, postanowiłam, że czas wziąć się w garść i za bary z obsługą samowyzwalacza i wytworzyć choćby coś na kształt fotografii tematycznie związanej z dzisiejszym świętem. Nie jest to co prawda, to co widziałam oczyma wyobraźni, ale to co moje oczy wyobraźni sobie wymarzyły, wymagałoby długotrwałych przygotowań.
Proszę Państwa, oto
Czeburaszka 
 ♥♥♥
Bal postaci z bajek odbywa się u Robaczka (http://rozneladnerzeczy.blogspot.com/).

18 komentarzy:

  1. świetnie sobie poradziłaś z samowyzwalaczem. Czeburaszka jak ulał!ps u mnie też bajkowo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, jak cudny,wspaniały,kiziaty SŁODZIAK!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie wiem kto to Czeburaszka, ale się dowiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uderzające podobieństwo:D świetnie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że sobie tak pozwolę do kogo innego niż autorka, ale KIWACZKU!!! Czeburaszka to po polsku był właśnie Kiwaczek ;)
    Wyglądasz Grando przesłodko, masz wyjątkowy talent do futrzaków...wyjątkowy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. @ Ksenia Kapelusiarka - dziękuję, starałam się. zrobiłam aż trzy podejścia:P
    @ Joanna - ta oryginalna, czy ta udawana:>?
    @ riennahera - żywię te same uczucia:]
    @ kiwaczek - dowiedz się, kochanieńka Miriana Cię tu poniżej oświeci:)
    @ agg - dziękuję! uszy tylko takie mało okazałe:P
    @ tinkerbella - :D dzięki.
    @ Miriana - ależ pozwalaj sobie, na zdrowie:)! ja dodam tylko, że nie uznaję polskiego przekładu, bo mi nazwa "kiwaczek" z Czeburachą nie licuje:D ale też się zastanawiałam, czy Kiwaczek Szafiarski to na cześć Czeburaszki. Teraz sprawa się wyjaśniła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie znam tej bajki!Gdzie ja byłam jak ją "dawali"????A wyglądasz świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wyszło - BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję bardzo za miłe słowa!:)
    @ Sivka - nie wiem, czy ją dawali, ja mam na płycie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚWIETNY BLOG:)MOŻE SIĘ POOBSERWUJEMY?ZAPRASZAM I POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez nie znam tej bajki, ale mimo tego uważam, że Twoje wykonanie (z smowyzwalaczem!) jest bardzo przytulne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz niesamowicie! Chyba najbardziej podoba mi sie właśnie twoja stylizacja ;) Zapraszam do siebie na międzynarodowy konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń