środa, 21 lipca 2010

moskwa czeka na deszcz

Nie zdarzylam sie przed wyjazdem pozegnac, gdyz gwaltowne burze pokrzyzowaly mi plany i pozbawily mnie polaczenia z siecia Internet. Donosze Wam zatem (z obczyzny), ze jestem na wakacjach (ohboy) w Rosji. Nasza wyprawa na Wschod jest burzliwa, gdyz sami jestesmy sobie okretem, sterem, bywa, ze zeglarzem. Musimy sie czasem nauzerac i objac wszystko logistycznie, ale cudownosc Moskwy wynagradza nam poniesiony trudy. Miasto jest monumentalne, ogromne i piekne. Stopy mamy cale w pecherzach (czyt. zwiedzamy intensywnie:))
Mieszkamy sobie w luksusach w mieszkaniu na Twerskiej za niebotyczne pieniadze, bo ceny tutaj tez sa monumentalne:D Najwyzej po powrocie bedziemy jesc jakies suchary, pomyslimy o tym pozniej, jak Scarlett O`Hara (metnie to pamietam, ale czy ona na tej filozofii oby dobrze wyszla???:))
Moskwa czeka na deszcz, jest tu 35 stopni Celsjusza:) Ciuchowo nie szaleje, ze wzgledu na warunki atmosferyczne plus fakt, iz wszelkie tekstylia i akcesuary musialam targac na wlasnym grzbiecie. Posiadam same niezbedniki, wiec chwalic sie nie ma czym:)
Obiecuje zdac sprawe po powrocie. Czeka nas jeszcze Petersburg! Do zobaczenia w sierpniu, a tymczasem w dowod prawdziwosci mych slow, pocztowka z Kremla:) Buziaki i sciski.


PS. Wybaczcie brak polskich znakow diakrytycznych, miejscowy komputer ich nie respektuje, mimo rozpaczliwych prosb i grozb:>

16 komentarzy:

  1. o zazdroszczę, moskwa jest piękna! odpoczywać i trzaskaj mnóstwo zdjęć. chętnie potem je zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci zazdroszcze!!!
    Zwiedzaj, baw się dobrze i wracaj cała i zdrowa:)
    Zdjęcie jest fantastyczne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kiedyś odwiedzić Rosję, masz szczęście, że tam jesteś :) Czekam na obszerną fotorelację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O,jak fajnie!Lubię wschód:)Dużo zdjęć rób,chętnych do pooglądania nie zabraknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też niecierpliwie czekam na dalszą relację! bawcie się dobrze :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. baw się dobrze i właśnie- rób zdjęcia:) takie upały teraz wszędzie, ja już się przyzwyczaiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, domyślam się, że jest cudnie!
    To życzę wspaniałych wakacji i niezapomnianych przeżyć:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. o, kawałek Moskwy już widać.pokazuj więcej zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, na relacje z Rosji wszyscy czekamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę! O Moskwie i krajach wschodnich marzę, ale nie mam okazji się tam wybrać... Na zachód wszystkich ciągnie, Czechy mam najbliżej :( Polska też piękna, ale w tym roku nigdzie się nie wybieram... Szkoda, bo odpoczynek byłby wskazany :P

    Dzisiaj trafiłam na Twojego bloga i od razu zostałam jego fanką :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego wypadu! Jak wrócisz to się odezwij! Muaa

    OdpowiedzUsuń
  12. @ mamalgosia - Moskwa rzeczywiście jest przecudowna. Zdjęć mamy multum, muszę je przebrać i posergregować i oczywiście podzielę się chętnie:)
    @ sandrula - cudnie:)
    @ tinkerbella - dziękuję:*
    @ Camelia - naprawdę warto! fotorelacja wkrótce, pozdrowienia:)!
    @ Sivka - wyjazd będzie dobrze udokumentowany:D
    @ asia_godzilla - dziękuję!
    @ agg - zdjęć będzie dużo:D moskwiewskie upały są wprost nie do zniesienia.
    @ krewimleko - dziękuję!
    @ Ksenia Kapelusiarka - niechybnie pokażę!:)
    @ maomam - mam to na uwadze:D
    @ Magdalena - podróż samolotem jest krótka i mało forsująca, więc proponuję złożyc podanie o wizę, a potem już jakoś poleci:D Cieszę się bardzo, że spodobał Ci się mój blog:) Pozdrawiam!
    @ Milena - dzięki:>

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie na początku też kiepsko działało, ale wystarczy zmienić ustawienia graficzne z najlepszych na te gorsze. obraz nadal jest spoko i działają o wiele lepiej ;)
    zazdroszczę wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Więcej zdjęć! Jestem strasznie ciekawa fotek z Rosji ;)

    OdpowiedzUsuń