wtorek, 1 czerwca 2010

muffinowe bra

Niedawnymi czasy wzięłam udział w konkursie na projekt stanika i z dumą donoszę, że otrzymałam wyróżnienie za moją wizję biustonosza:) A oto i ona:


Przyznam, że większe nadzieje wiązałam z projektem, zaprezentowanym poniżej, gdyż osobiście chciałabym takowy posiadać na stanie bieliźnianej komody. Wisienki mogłyby być kłopotliwe w codziennym użytkowaniu:P



Pod wpływem oglądania ogromnej ilości projektów postanowiłam, że chyba wybędę na stanikowe zakupy. Tak czy owak, trzeba sobie sprawić prezent na Dzień Dziecka!

12 komentarzy:

  1. Gratulacje! Świetne projekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy ten muffinkowy :))
    choć kwiecisty bardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. o skubana, masz talent! Podobają mi się oba.

    OdpowiedzUsuń
  4. o taki kwiecisty staniczek, też mogłabym mieć :) jest po prostu piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry ten muffinowy cyckonosz. super.

    OdpowiedzUsuń
  6. stanik z wisieńką? no no nooo, myślę, że chłopakom bardzo przypadłby do gustu:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha! Ten z wiśnienką jest przeuroczy :D
    chociaż bardziej podoba mi się drugi. Pomysłowa jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojaaaaaaaaaaaaacie niewątpliwie smaczny:P

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe, a mi się ten z wisienkami podoba. wszak ładny stanik to taka wisienka na torcie:)
    ps.trafiłam na Twój blog z forum szyjemy po godzinach. Powodzenia w szyciu!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję Wam bardzo! kwiecisty też bardziej mi się podoba, ale akurat muffiny znalazły uznanie organizatorek konkursu:) de gustibus non est disputandum.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wisienki mozna zrobic z filcu.

    OdpowiedzUsuń