sobota, 5 czerwca 2010

kwiecista baskinka, dzieło rąk moich

Projekt wystartował trzy miesiące temu. Ukończyłam na dniach. Dobrze, że dałam się namówić i przymierzyłam przed zszyciem, bo się okazało, że przytyłam  i spódnica się nie dopinała:P

W ten najcudowniejszy, najsłoneczniejszy dzień roku mam przyjemność zaprezentować spódnicę mojego pomyślunku i wykonania:

Fryzura miała być wykonana według praktycznych wskazówek  Marchewkowej, ale okazało się, że victory rolls nie sprawdzają się na moich włosach (za ciężkie i wszystko się rozjeżdżało). No i poza tym nie wyglądałam też tak cudnie jak autorka fryzury. Na otarcie łez zaplotłam sobie warkocze inspirowane fryzurą Gwyneth Paltrow w filmie "Sylwia".
Tutaj spódnica występuje solo, nie przyćmiewam jej swoją osobą:P


Jak na moją pierwszą spódnicę, jestem całkiem zadowolona. Na przyszłość tylko muszę pamiętać, by powściągnąć swój pośpiech przy wykrawaniu, bo potem muszę spędzać długie godziny na zastanawianiu się "jak to uratować":P a to znacząco wydłuża proces twórczy.


spódnica  Granda (DIY) 
koszulka Mango (SH)
sweterek C&A
buty TKmaxx

33 komentarze:

  1. Pięknie Ci wyszła, a tym bardziej jak na pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fryzurka jest świetna, nawet jeśli nie wyszło wg pierwszego planu :) a sukienka - jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę,muszę się nauczyć obsługiwać maszynę.

    cudo zrobiłaś,serio.

    Lola

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita spódnica, ma ciekawy wzór. a to, że przytyłaś to chyba żart;)?

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko............jaka ona śliczna ! sama ją uszyłaś???

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna fryzura, bardzo lubię takie "romantyczne" uczesanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne falbany na spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  8. uau, piekna spódnica!! :) ja bym do niej tylko załozyła ciut inny top :) Mniej podkoszulkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaaaaałłłł :) nie dość, że angielska łączka, to jeszcze tak fajnie skrojona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica piękna, fryzura jeszcze piękniejsza, sweterek ładny, podkoszulek niezbyt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetna! Idealna! Gratuluję :P:P

    OdpowiedzUsuń
  12. moje diy zazwyczaj konczy się na skopaniu pomyslu, ktory pare chwil wstecz wydawał się idealny. Tobie fajnie wyszlo;)

    OdpowiedzUsuń
  13. tosz to dzieło rąk twoich? masakra , śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! ciekawa jestem jak moja wyjdzie, bo na razie głowie się nad tymi falbankami i jestem pewna, że tak mi idealnie jak Tobie nie wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, spódnmica jest po prostu nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wyszla ta spodnica, podoba mi sie material!

    OdpowiedzUsuń
  17. No piękna ta spódnica i ty w niej rewelacyjnie wyglądasz + masz świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama uszyłaś?!Zdolna i cierpliwa Ty!I śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. @ Rysia – dziękuję. Brak doświadczenia mi trochę przeszkadzał, ale podołałam.
    @ kolorova – fryzura jest bardzo wygodna i trwała:) dziękuję za wyrazy uznania:)
    @ Panna Lola – obsługa maszyny wcale nie jest taka trudna, więc nie ma na co czekać!
    @ Pani La Mome – w istocie przytyłam sześć procent, ale nie drę szat z tego powodu:)
    @ Gosia – dziękuję bardzo. Tak, sama ją szyłam i kroiłam:)
    @ Szafa Madziary – dziękuję Ci bardzo. Ja też bardzo lubię ten typ fryzur.
    @ Dareczkaaa – marzyłam o takich falbanach od dawna:)
    @ Sanna’s Land of Illusion – dziękuję, jest mi bardzo miło:)
    @ erillstyle – chciałam przywdziać inny, ale jakoś mi nie spasowały. Będę jeszcze próbować, bo też nie jestem zadowolona:)
    @ jak gdyby nigdy nic - łączka w istocie jest angielska, z krojeniem było różnie:P
    @ riennahera – w tym stopniowaniu zamieniłabym tylko kolejnością fryzurę i spódnicę; biedny podkoszulek, wiszą na nim psy w wielkiej liczbie:D
    @ cuksowa – dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się spodobała!
    @ Californication – dziękuję. Ja też przeżywałam chwile zwątpienia i porzuciłam szycie tej kiecy w pierony na pewien czas. Ale nie warto się poddawać.
    @ Sandrula – tak, tak, jam ci autor!
    @ mirandolina – bez przesady, idealne to one nie są:P też nie wiedziałam jak się do nich zabrać. Ale wkurzyłam się, że tyle czasu mi to zajmuje i zrobiłam bele jak, czyli jak umiałam:)
    @ lavender summer – jest mi bardzo miło czytać tak pochlebną opinię - dziękuję.
    @ el_martina – dziękuję Ci bardzo! Materiał od razu wpadł mi w oko.
    @ dziękuję:) z butów też się bardzo cieszę, bo to ich debiut. Wcześniej było za zimno na sandały, a jakoś nie mogę się przekonać do przywdziania skarpety do sandała (przynajmniej na ten moment:P)
    @ Sivka – tak, cierpliwości tu było potrzeba w wielkiej ilości:D

    Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze! Jest mi barrrrdzo miło:D Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. byle jak??? to co by to dopiero wyszło, gdyby nie było byle jak!ja tam dalej podtrzymuje, że są idealne i żeby moje tak wyszły!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. spódnica jest boska !!! dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba to zestawienie, spódnica bardzo fajnie leży :) A falbanka kojarzy mi się z kapselkiem od piwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. @mirandolina - wiem, wiem, zawsze może być gorzej. trzymam kciuki za Twoje falbany:)
    @vintageBelamour - dziękuję!
    @mme_brzydka - LOL coś w tym jest:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Boska spódnica, masz talent dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  25. genialana spódnica i świtna kolorystyka!
    wyglądasz cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie no, spódnica jest przewspaniała! I cudnie wyglądasz w warkoczach!

    Sama ostatnio zaplatam:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna spódniczka, gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  28. @ Camellia - dziękuję Ci bardzo:)
    @ wieszaki tinkerbelli - ah, jakże mi miło:D
    @ krew i mleko - zaplatanie warkoczy jest bardzo praktyczne:)) pozdrowienia!
    @ dziękuję, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje wykonania tak oryginalnej spodnicy! Wygladasz w niej swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dołączam się do gratulacji, świetna spódnica i w ogole zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna spódnica! :) śliczne wykonanie i materiał ;)

    OdpowiedzUsuń